Всеукраїнське  координаційне бюро Міжнародної громадсько-державної програми  «Освіта Дорослих України»  за сприяння Інституту освіти ЮНЕСКО

 

UKRAINIAN  COORDINATION BUREAU of  INTERNATIONAL ADULTS EDUCATION PROGRAM  with UNESCO assistance

01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2 Тел./факс (044) 244-2763

 

2 Pankivska Street, Kyiv, 01033,  Ukraine Tel./fax (044) 244-2763

 

 

 

ОБЛІКОВА КАРТКА

педагогічного або психологічного експерименту

 

з/п

Рубрики

1.

Тема експериментальної роботи: Психологічні особливості творчої діяльності у складних та екстремальних умовах

2.

Рівень експерименту: підвідомчої АПН України установи

3.

Установа, що прийняла рішення про проведення експерименту:    лабораторія психології творчості Інституту психології ім.. Г.С.Костюка АПН України

4.

Установа, що здійснює наукове керівництво експериментом:             Інститут психології ім. Г.С.Костюка

5.

Науковий керівник експерименту:                                                                Моляко Валентин Олексійович, зав. лабораторією психології творчості Інституту психології ім.. Г.С.Костюка АПН України, академік АПН України, доктор психологічних наук, професор

6.

Терміни проведення експерименту, поточний етап експериментальної роботи: 2000 - 2004 рр.

7.

Очікувані результати експерименту: Визначити теоретико-методологічні засади інформаційно-психологічної безпеки особистості та творчих процесів; визначити особливості перебігу творчих процесів у складних та екстремальних умовах; проаналізувати основні типи індивідуального реагування на ускладнення в творчій діяльності; дослідити особливості подолання перешкод, пов’язаних з дефіцитом часу та інформації при розв’язанні нових завдань.

8.

Отримані результати експерименту: Розроблено засоби стимулювання творчих можливостей підлітків при розв’язуванні творчих задач в процесі між особистісної взаємодії. Розроблено методичний засіб стимулювання творчого мислення учнів: КАРУС у формі полілога. Розроблено засоби стимулювання творчості учнів з метою вивчення спрямованості їх інтересів у сферу економічної діяльності. Отримані результати свідчать про психологічну залежність учнів від сучасного телебачення та реклами. Здійснено експериментальне дослідження особливостей психологічного впливу перегляду сучасного телебачення на прояви творчого потенціалу молодших школярів. Методи дослідження: 1) опитування учнів; 2) опитування батьків; 3) графічна проективна методика; 4) метод тестування. Проводиться обробка одержаних результатів. Деякі попередні дані дослідження передані психологічній службі ліцею № 38.

9.

Заклади, установи, підприємства, організації, на базі яких проводиться експеримент: -9 повна назва закладу, установи: ліцей № 38 ім. Валерія Молчанова,       м. Київ; -10 вид (тип) експериментального навчального закладу; -11 форма власності експериментального закладу: державна; -12 орган державної виконавчої влади: Управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації; -13 юридична адреса, телефон, факс, e-mail експериментального закладу: м.Київ, вул. Гоголівська, 31.                                                                    тел. 216 - 87 - 68; -14 керівник експериментального закладу: Козіна Ірина Петрівна.

10.

Джерела фінансування експерименту

 

 

 

 

Hosted by uCoz