¬сеукрањнськекоординац≥йне бюро ћ≥жнародноњ громадсько-державноњ програмиЂќсв≥та ƒорослих ”крањниїза спри¤нн¤ ≤нституту осв≥ти ёЌ≈— ќ

 

UKRAINIANCOORDINATION BUREAU ofINTERNATIONAL ADULTS EDUCATION PROGRAMwith UNESCO assistance

01033, м.  ињв, вул. ѕаньк≥вська, 2 “ел./факс (044) 244-2763

 

2 Pankivska Street, Kyiv, 01033,Ukraine Tel./fax (044) 244-2763

 

 

†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††† ††††

 

Ўановн≥ доросл≥!

 

ќсв≥та Ї ≥нструментом кожного творц¤ або нав≥ть ген≥¤. якщо людина навчитьс¤ волод≥ти цим ≥нструментом, то вона буде робити неперевершен≥ реч≥. ≤з «олотими «апитанн¤ми творц≥в неперевершених речей значно поб≥льшаЇ. ≤ ось тому кер≥вник ћ≥жнародноњ громадсько-державноњ програми Уќсв≥та дорослих ”крањниФ, заступник директора ≤нституту психолог≥њ ≥м. √. —.  остюка јѕЌ ”крањни, —ерг≥й ≤ванович Ѕолт≥вець попросив мене поставити к≥лька запитань.

ƒл¤ в≥дпов≥д≥ на них дуже важливо та необх≥дно звернутис¤ до фантаз≥њ, ¤ка нав≥ть ц≥нн≥ша за ≥снуюч≥ знанн¤. јдже завд¤ки новим п≥дходам до осв≥ти крањни переважно процв≥тають. ≤ не потр≥бно бо¤тис¤ н≥¤кого осуду, а тим б≥льше власних думок. —усп≥льству потр≥бн≥ саме ваш≥ ≥дењ, адже вони можуть ви¤витись найкращими.

 

” кожному запитанн≥ м≥ститьс¤ б≥льше половини в≥дпов≥д≥. “ож пов≥домте нам:

 

1.           яке оч≥куванн¤ розвиваЇ неоч≥куван≥ погл¤ди?

2.           „им осв≥та в≥др≥зн¤Їтьс¤ в≥д Унауки житт¤Ф?

3.           яка осв≥та може допомогти людин≥ робити неможливе?

4.           „и потр≥бна осв≥та у ставленн≥ до Ћюдини?

5.           яка осв≥та повТ¤зуЇ фантаз≥ю з реальн≥стю?

6.           „и здатна осв≥та за допомогою запитань керувати часом?

7.           як навчитись мислити, коли нам не спитьс¤?

8.           ƒл¤ ¤коњ осв≥ти потр≥бна енциклопед≥¤ запитань?

9.           яка осв≥чен≥сть Ї сильн≥шою за смерть?

10.       якою Ї осв≥та тварин та птах≥в?

11.       „ому нас навчають рослини?

12.       як можна навчатись п≥д час сну?

13.       як осв≥та виховуЇ доброту, пор¤дн≥сть та повагу до людей?

14.       ўо таке осв≥та за межею часу?

15.       якою Ї та осв≥та, на ¤ку н≥хто не чекаЇ?

16.       „и можна навчитись неможливому?

17.       „и можлива осв≥та почутт≥в?

18.       яка осв≥та вабить людину, а ¤ка в≥дштовхуЇ?

19.       „им потр≥бна людин≥ запашна осв≥та?

20.       „и Ї осв≥чуванн¤ св¤том та щаст¤м?

 

Ѕажаю вс≥м, хто буде читати та думати над цими питанн¤ми, здоровТ¤, добробуту та щаст¤!

 

 

 

 

Hosted by uCoz